28 maj 2014

Notos Star

Snabbt inlägg från mig, är sååå himla trött och jag håller på att bli dålig tror jag... känns iallafall så, vi får se om det bryter ut eller inte...

Lite somrigt turkost idag... blev väl så där.




Primer: Eye Shadow Primer från Lumene samt på rörliga delen av locket, Jumbo  liner 12HR wear Turquoise från Sephora.
Highlight: ljus skugga från namnlösa 88-paletten och precis under brynets högsta punkt pressed pigment Amethyst från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Öve rörliga delen av locket: Notos Star från Mist.
Yttre vrån: m/s City Jungle från Make Up Store.
Inre vrån: Opalesse från MAC.
Eyeliner: Gel linder black från Make Up Store.
Under ögat: penna Wet n Wild Coloricon Turquoise med City Jungle ovanpå.
Kajal: Infinite Beige Long lasting kohl pencil från Sephora.
Mascara: They´re Real från Benefit.




Bas: BB Skin Perfection Cream 01 light från Clarins.
Puder: Dual foundation Stockholm från Make Up Store.
Bronser: Earth Powder 52 från Nouba.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Rouge: Blush Trio Shade Cool Dusk från The Body Shop.




Folks, jag orkar inte hålla korpgluggarna uppe.... nu är det natti natti. Synes i morgon!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...