20 april 2014

Yellow Polka Dot Bikini - China Glaze

Sent på påskaftonskväll, när vi avslutat allt ätande och dragit oss inåt huset för att komma in i värmen, fick jag för mig att måla om naglarna. Vet inte hur lämpligt det är att hålla på med det när man har en par nubbar och lite vin innanför västen... men hur som helst, jag lackade om naglarna. Ett sista ryck i det gulas tecken... 

Detta är ett lack jag köpte för snart säkert mer än ett år sedan, Kicks sålde ut China Glaze för 30 kr styck för att de skulle sluta sälja dem. Om det inte vore för priset skulle jag nog inte köpt den hysteriskt neongula färg. Inte min färg alls. Men kul att äga ändå, när de nu ändå var så billiga. Well, den har legat ända tills nu, så nu tyckte jag det var dags, påskafton och allt..

Bilderna tagna ömsom i sol, ömsom i skugga.


Lite besviken på täckningen på detta lack, har lackat i tre lager och det täcker inte ändå. Man kan se tipparna på mina naglar igenom. Det sitter dåligt, har redan flagat, mindre än ett dygn sedan jag lackade naglarna. Kommer att ta bort det i morgon.








Men men, kul färg ändå... lite hysteriskt. Kan säkert komma till användning någon fler gång... men det kommer att dröja....


Inga kommentarer:

The Stone Cold Fox Palette - Colourpop Cosmetics

En väldigt stillsam look blev det igår morse. Vi hade varit på Arlanda och hämtat yngsta dottern som kom hem från Italien. Hon landade halve...