09 november 2013

Svartsilvrig lördag

Svartsilvrigt idag... lite åt partyhållet med det silvriga. De e ju lördag... så varför inte? Jag har visserligen jobbarhelg igen, känns inte som det någonsin är något annat, så man får väl piffa till lördagen så bäst det går när man nu ändå måste vara på jobbet.
 
Vi har haft total rusning, håret rakt bakåt.. hann inte med mer än en kvarts lunch. Pust!
 
 
 
 
Bas för skuggorna: Urban Decay Primer Potion och inre vrån vit ögonskuggspenna från Maybelline.
Highlight: Hudfärgad skugga från namnlösa 88-paletten.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: nr 13 från Barry M.
Yttre vrån: m/s Pollution från Make Up Store.
Under ögat: penna Charcoal från Wet n Wild med Pollution ovanpå.
Eyeliner: Gel liner black från Make Up Store.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
 
 
 
Bas: Super Stay 24h 021 Nude.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Rouge: Noubas Blushon Bubble nr 52.
Highlight: Pink Buttercream från MAC.
 


 
Läppenna: Currant från MAC.
Läppstift: 119 Super Nova från Viva la diva.
 

 
Jaha, det var jag innan jag susade till jobbet i morse. Det var värre på hemvägen, regnet skvalade ner och jag såg ut som en dränkt katt när jag äntligen var hemma. Tur att jag bara skulle hem...
 
Ha en skön lördagkväll alla!
 
Sminka lugnt!

 

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...