07 november 2013

Koralligt


En lite korallig sminkning blev det idag. Inte egentligen "mina" färger det heller, precis som brunt i inlägget innan. Men detta känns ändå roligare än den bruna. Det är kul att gå utanför ramarna ibland och ge sig på färger som man normalt inte tar. 
 
 

 
Bas för skuggorna: Urban Decay Primer Potion och Hot Wired (ljust orange) från Sleeks Primerpalett.
Highlight: "Grädde" från .färg (Makeupstudion).
Längs med brynbenet: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: Color of Desire nr 173 från Pierre René.
Mitt på locket: Red nr 169 från Pierre René.
Yttre vrån och upp längs globlinjen: Red Wine från Sephora.
Liten dutt i yttre v:et : m/s Pollution från Make Up Store.
Liten dutt i inre vrån: Tender Pink från Sephora.
Under ögat: penna Charcoal från Wet n Wild med Red Wine ovanpå.
 


 
Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Super Stay 24h 021 Nude från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Rouge: Blushon Bubble nr 48 från Nouba.
 

 
Läppstiftet är det samma som från inlägget innan, från Nouba.
 
 
Jaha hörrni, nu är jag så trött att ögonen går i kors... jag har ledig dag i morgon. Skulle egentligen varit idag, men vi bytte dag eftersom vi var lite kort om folk på jobbet idag, så jag behövdes mer idag än i morgon. Det gör ju inget, att få vara ledig på en fredag menar jag. Å andra sidan sen jobbar jag hela helgen och hela vägen ända fram till torsdag nästa vecka... suck!
 
Har fått nytt schema och det är inte alls lika bra som det jag hade innan. Tyvärr bara att gilla läget.
 
 
Natti natti!


Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...