22 oktober 2012

Oriental


Halloj alla! Jag är tillbaka i Småland efter en helg i Uppsala med min brors familj och mina barn. Vi hann med en liten kusinträff på lördagen med. Jag har många kusiner... bara på min mammas sida är det tio stycken. Alla de har i sin tur tillsammans ca 30 barn, så många sysslingar till mina barn blir det... nu var vi inte alla där, bara en par stycken men det räckte till med alla respektive osv. Trevligt att träffas hur som helst, var nog en tio, tolv år sedan sist.
 
Nu är detta inte sminket jag hade i lördags, detta är från förra veckan.
 
 

 
Highlight: Spicegold nr 119 från Nouba. En vit skugga som skimrar i rosa.
Över hela rörliga delen av locket: eye dust Oriental från Face.
Eyeliner: Gel Intenza  Eyeliner 03 Violet Black från Loreal.
Under ögat: penna Smoke från MUS, med Oriental ovanpå.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 


 
 Bas: Dream Liquid Foundation 010 Ivory från Maybelline.
Puder: Loose powder Milk från MUS.
Rouge: Lilith från Taylor Made Minerals.
 

 
Läppstift: Galactik Mauve 240 från Maybelline.



De va de hele!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...